EXPERIENCE LAN
  • Gepost op: woensdag 28 december 2011 om 16:02    direct link
    Beste Wollers!

Jkthaman en ik hebben onze eerste LANparty meegemaakt in bemmel. WOLLAN 12! Toen nog, wol.gameparty.net!

Nu zijn wij vol inspiratie begonnen aan het organiseren van onze eigen LANparty, na het beschouwen van zoveel succesvolle LANs. Er is hier in Veghel namelijk veel aanvraag naar, maar niemand gooit zo'n feestje!

Wij hebben een gedeelte van een leegstaande fabriek weten te regelen als ruimte, en een nog grotere slaapzaal. Nu vroegen we ons af, of er wollers zijn die ook interesse hebben te komen.

De crew bestaat uit Jkthaman, Rrreaper, iRadja, Hedidit, En ik zelf. hij word waarschijnlijk rond de 100 man groot (We moeten de ruimte weer even herindelen).

De LAN zal plaats vinden in veghel, in het weekend van 6 t/m 8 april. (goede vrijdag en de eerste paasdag zijn dus LANdagen)

De website is http://experience-lan.nl. Help yourself
    De site is nog niet zo mooi als de WOL site, uiteraard. We zijn dan ook nog maar net begonnen. Advies is altijd welkom!

Ook zijn we ons er van bewust dat dit maar een maandje voor de voorjaarse WOL zal plaatsvinden. Zelf zijn we van plan net als gewoonlijk naar WOL te gaan. wij hopen hier dezelfde mensen ook weer terug te zien!

Vriendelijke groet
    ,
    babydead

Sorry voor de spam!
    cya @ WOL... it's ok to be scared (A)
  • Gepost op: woensdag 28 december 2011 om 16:28    direct link
    Succes, ik ben benieuwd of het wat word.
    Zelf denk ik niet dat ik erbij ben.
    The cake is a lie.
  • Gepost op: donderdag 29 december 2011 om 14:53    direct link
    Ik ben altijd weg met Pasen, dus helaas. Maar wel veel succes toegewenst!
    Game: Core i7-950 @ 3,75ghz, 6Gb, Ati5770, 8,5Tb
    Movie: Popcorn Hour A-110, 1Tb
    FTP/DDR: CCore2Quad Q6600 (@3,2ghz), 4Gb PC8500, 7600GT, 2,6Tb (nog in ontwikkeling)
    Lap: Apple Powerbook G4 17"
  • Gepost op: maandag 2 januari 2012 om 14:45    direct link
    Idd, de timing met pasen is niet zo handig XD
    Campzone 2011: Co-founder of the MP-Toel
    http://www.minecraftanonymous.com/static/images/banner_48.png
  • Gepost op: donderdag 5 januari 2012 om 02:21    direct link
    Gepost door: Prof-Walrus
    Idd, de timing met pasen is niet zo handig XD

Pasen moet z'n slechte timing maar eens verplaatsen!
  • Gepost op: zaterdag 14 januari 2012 om 22:11    direct link
    He, er is toch al activiteit op het forum, maar weinig reacties! JAMMER!

Een aantal bekende (en vooral ervaren) lanners zijn toch wel leuk bij je eerste lanparty (door 1st timers word je altijd zo vuil aangekeken als iets niet naar hun wens is)
  • Gepost op: zaterdag 14 januari 2012 om 22:53    direct link
    door ervaren net zo hard hoor
  • Gepost op: zaterdag 14 januari 2012 om 22:55    direct link
    ik kijk je sowieso wel vuil aan hoor, ookal kom ik niet!
    Property of niemand.
  • Gepost op: zondag 15 januari 2012 om 22:47    direct link
    Gepost door: maagtablet
    ik kijk je sowieso wel vuil aan hoor, ookal kom ik niet!

Maar dat neem ik je niet kwalijk! mag niet spotten met handicaps!
  • Gepost op: zondag 15 januari 2012 om 23:42    direct link
    Ik kom waarschijnlijk niet vanwegen geld en examens, maar wel ff ene klein puntje:

Ik persoonlijk vind het wel fein dat ik dingen kan zien op een site zonder me te hoeven registreren. Deelnemers, Plattegrond en Forum mag ik allemaal niet zien omdat ik geen account heb
    Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
  • Gepost op: maandag 16 januari 2012 om 15:05    direct link
    Als jij niet ingelogt bent, krijg jij de melding dat je moet inloggen als jij naar het forum, of de plattegrond wilt.

je kunt technisch gezien wel naar het forum als een gast, maar niet via mijn buttons

Maar registereren is ook niet zo'n groot werk... Zie er zelf meer voordeel dan nadeel in. Je kunt namelijk wel als niet registreerder bij de info etc.

Ik vind zelf dat gezien mijn omgeving en mensen die ik ken, ik liever heb dat ze geregistreerd zijn voor ze bij dingen als het forum kunnen. Ken wel wat mensen die er graag iets te veel rond zouden snoepen zeg maar. Geregistreerd krijg ik tenminste hun IP's
  • Gepost op: maandag 16 januari 2012 om 15:32    direct link
    Ik ben gister denk 2 min bezig geweestmet registreren omdat ik telkens meldingen krijg dat ik dingen weer fout doe. Ik persoonlijk HAAT het als ik op een site moet registreren om iets te mogen zien.

Edit: En wat is er nu zo leuk aan IP's? De mijne is dynamisch
    Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
  • Gepost op: maandag 16 januari 2012 om 15:52    direct link
    Haha, ... ja, misschien maak ik het forum nog wel zichtbaar voor iedereen. je moet uiteindelijk toch inloggen om te posten enzo. Maar het is niet de bedoeling dat mensen registreren op het forum ipv de site. Dat is namelijk een andere site en dat vraagt dan om problemen.

maar dan kan jij niet goed registreren! Heb het tot zover 2 keer meegemaakt, maar dat was omdat de "je doet dit fout" melding kapot was en mensen gewoon dachten dat er niets gebeurde
  • Gepost op: maandag 16 januari 2012 om 18:33    direct link
    Nee meer van, *wine* *wine* je telefoon nummer klopt niet etc En je kan toch de DB van je site koppelen aan die van PHPBB? Registreren is ongeveer zo gebruiksvriendelijk als een aap...
  • Gepost op: maandag 16 januari 2012 om 19:39    direct link
    Thijs! Gebruik jij vriendelijke apen!
    Gepost door: Xtrafresh op dinsdag 19 oktober 2010 om 09:34
    polls zijn mijn derde favoriete ding, na sex en warlocktosties!
  • Gepost op: maandag 16 januari 2012 om 19:40    direct link
    Gepost door: Warlock
    Thijs! Gebruik jij vriendelijke apen!

Gebruiken, gebruiken?

Hij is er een!

we houden nog steeds van je hoor thijsje
  • Gepost op: maandag 16 januari 2012 om 22:42    direct link
    Maar een lan waarvan ik vtv al hoor dat ik niet welkom ben, is niet een lan waar ik graag aanwezig wil zijn.. Maar dat snapte jullie waarschijnlijk al
    Gepost door: Xtrafresh op dinsdag 19 oktober 2010 om 09:34
    polls zijn mijn derde favoriete ding, na sex en warlocktosties!
  • Gepost op: maandag 16 januari 2012 om 23:26    direct link
    Gepost door: Warlock
    Maar een lan waarvan ik vtv al hoor dat ik niet welkom ben, is niet een lan waar ik graag aanwezig wil zijn.. Maar dat snapte jullie waarschijnlijk al

@ warlock; Iedereen is welkom. TTG al helemaal.... Ben toch echt een doorgewinterde TTG fan Dus weet niet waar je het over hebt. Enige wat ik gezegt heb is dat deze LAN meer op de jeugd in deze omgeving is gebaseerd, en dat ik niet wil dat de lan compleet volstroomt met wollers en ttgers. Dit i.v.m. dat er dan geen plek meer is voor mensen uit deze (kleine) regio. nieuwe mensen werven is echter nogal lastig als er nog niet veel mensen komen!

@ thijs; dat is ook al zo. maar het is vanuit de site doorgelinkt aan die van't forum. Niet van't forum weer naar die van de site. daar ben ik nog mee bezig. (Dit is m'n eerste website, heb'r moeite mee. google red levens)

het is overigens MyBB, niet PHPBB
  • Gepost op: maandag 16 januari 2012 om 23:31    direct link
    Aah, iig als je vragen hebt over PHP ofzo kun je altijd wel ff PM'e ofzo