Wake up On LAN 36.1
23-24-25 oktober 2020
WOL 15?
  • Gepost op: zondag 19 oktober 2008 om 14:59    direct link
    mensen, dames, heren en aliens; na deze geniale/geweldige/superrrrrWOL, kwam er een vraag bij mij op: Wanneer is WOL 15?
  • Gepost op: zondag 19 oktober 2008 om 18:35    direct link
    Ik heb een erg leuk weekend gehad, crew bedankt voor de organisatie
    En tot de volgende WOL!!
  • Gepost op: zondag 19 oktober 2008 om 18:55    direct link
    het was inderdaad weer een goeie WOL, tot de volgende LAN
  • Gepost op: zondag 19 oktober 2008 om 19:04    direct link
    meer games de volgende keer mischien ?
  • Gepost op: zondag 19 oktober 2008 om 19:54    direct link
    Heb me erg goed vermaakt! Volgende keer kan de communicatie beter qua hosten van games enzo(3 potjes warcraft tegelijk bezig..) en ik vind dat het weer tijd wordt voor een 4 dagen durende WOL!
    TuoKcalb.nl a.k.a. X-boy
  • Gepost op: zondag 19 oktober 2008 om 20:51    direct link
    IRC is daar heel handig voor.
  • Gepost op: zondag 19 oktober 2008 om 21:14    direct link
    even het verschil tussen proffesionele en amateur lan om ff vlug onderscheid te maken,

op proffesionele lan zul je iedereen op irc tegenkomen ( spreek je over 500+) lans anders is het niet organiseerbaar, dan is irc ook vaak verplicht

en amateur lans ( 1 t/m 100) gaat het communiceren gwn net ff iets anders en kun je naar elkaar toelopen
  • Gepost op: zondag 19 oktober 2008 om 21:48    direct link
    Ik zou 1 dag langer ook wel leuk vinden, maar iedereen was ook "nieuw" voor mij dan toen ik alle gezichten een beetje leerde kennen was het al afgelopen

Wie had er trouwens ook last van koude voeten 's nachts brbrbrbrbbb prima kampeer weer toch
  • Gepost op: zondag 19 oktober 2008 om 22:29    direct link
    Gepost door: Prof-Walrus
    mensen, dames, heren en aliens; na deze geniale/geweldige/superrrrrWOL, kwam er een vraag bij mij op: Wanneer is WOL 15?

Hier heb ik maar 1 ding op te zeggen:

Wooooooooooooooooooooooooooooooo!!!
    Gepost door: Xtrafresh op dinsdag 19 oktober 2010 om 09:34
    polls zijn mijn derde favoriete ding, na sex en warlocktosties!
  • Gepost op: maandag 20 oktober 2008 om 08:48    direct link

Uiteraard heb ik wel een antwoord, en eigenlijk is dat geen geheim....

Sinds de afschaffing van de halve WOL's (halve zaal LAN & halve zaal Filmzaal, 25man) hebben we een vast ritme. Voor- en najaarsvakantie, dus zo uit mijn hoofd ergens begin mei 2009!
  • Gepost op: maandag 20 oktober 2008 om 09:33    direct link
    Gepost door: Enter
    Wie had er trouwens ook last van koude voeten 's nachts

Ik dacht dat ze eraf vroren >_>

Verder vond ik 't wel een geslaagde LAN =)
  • Gepost op: maandag 20 oktober 2008 om 09:43    direct link
    GEWELDIGE LAN!!!! volgend weekend weer ?

Na al het gezeur over irc wilik er niet eens meer op ikzit er trouwens toch nauwlijks op
    altijd lol met WOL....
  • Gepost op: maandag 20 oktober 2008 om 16:25    direct link
    supervette WOL maar idd, 4 dagen zou niet verkeerd zijn, miss 5 zelf wel
    en me voeten vroren er ook af ja maar dankzij een paar slimme mensen ga ik voortaan ook gewoon onder me tafel liggen met me mat geen kouwe voeten, niet ver hoeven te lopen, en lekker warm
  • Gepost op: maandag 20 oktober 2008 om 18:43    direct link
    dankzij een paar slimme mensen ga ik voortaan ook gewoon onder me tafel liggen met me mat

pas je wel op voor de fragged gallery dan?
    altijd lol met WOL....
  • Gepost op: maandag 20 oktober 2008 om 20:21    direct link
    lol voorzover ik weet was er bij hun niks gebeurd.. dus ik hoop dat dit nog een paar WOL's zo blijft^^ en anders... laten we 't wel beleefd houden en iemand verkrachten met een bevroren frikandel is oud nieuws... en koud waarschijnlijk
  • Gepost op: dinsdag 21 oktober 2008 om 13:33    direct link
    Gepost door: shinchan
    meer games de volgende keer mischien ?

Hehe standaard reactie zo'n beetje. Zolang mensen verslaafd zijn aan hun single player game of het eeuwige tower defense kunnen wij weinig doen.

Ik heb wel een idee om het samen gamen te bevorderen en dat zal de volgende WOL wel duidelijk worden.
    Ik wilde voor deze lan een BF1942 server opzetten maar ik had geen iso's meer en m'n orginele cd was gebarsten
    Ik zal kijken of we wat meer gameservers kunnen opzetten voor de volgende keer.

Gepost door: Maxximus
    IRC is daar heel handig voor.

Ja, maar voorgaande wol's zaten er gemiddels 5 mensen op ofzo, echt niet meer de moeite om een IRC server op te zetten. Maar we zullen zien want het werd hier en daar wel gemist blijkbaar.

en me voeten vroren er ook af ja maar dankzij een paar slimme mensen ga ik voortaan ook gewoon onder me tafel liggen met me mat geen kouwe voeten, niet ver hoeven te lopen, en lekker warm

Dit mag niet, o.a. vanwege veiligheid, als meer mensen dit gaan doen ga ik een luchthoorn op de boodschappen lijst zetten en dan is het snel over.
    Je kan ook gewoon een goede slaapzak kopen en/of sokken aandoen tijdens het slapen
    De WOL editie in de herfstvakantie is de koudste, de volgende zal warmer zijn ivm seizoen.
    Laatste wijziging: 21-10-2008 13:38
    Wat jij, Edgar!
  • Gepost op: dinsdag 21 oktober 2008 om 14:39    direct link
    Gepost door: Gman

Dit mag niet, o.a. vanwege veiligheid, als meer mensen dit gaan doen ga ik een luchthoorn op de boodschappen lijst zetten en dan is het snel over.
    Je kan ook gewoon een goede slaapzak kopen en/of sokken aandoen tijdens het slapen
    De WOL editie in de herfstvakantie is de koudste, de volgende zal warmer zijn ivm seizoen.

Misschien wordt het niet eens tijd voor een grotere lokatie + slaap zaal binnen + meer mensen ?

tis maar een idee ?
    Laatste wijziging: 21-10-2008 14:40
    Q9450, HD5770 1GB, 4GB 1600mhz , 6TB opslag. 245b 24 inch Samsung scherm.
    Kast Shuttle.
  • Gepost op: dinsdag 21 oktober 2008 om 15:04    direct link
    koud? ik heb lekker geslapen
    had lekker warme slaapzak mee
  • Gepost op: dinsdag 21 oktober 2008 om 19:42    direct link
    NeeJ niet andere locatie wol MOET in een tent slapen zijn.. slaap ik ook eens 2x (2 dagen) per jaar buiten... weet ik ook weer eens wat het is om buiten te slapen je zweet trouwens ook minder op je luchtbedje
    Laatste wijziging: 21-10-2008 19:42
    altijd lol met WOL....
  • Gepost op: dinsdag 21 oktober 2008 om 21:46    direct link
    Idd, locatie gewoon bemmel, anders geen wol feeling man! Alleen mietjes zeiken of de temperatuur!

Maar blijf achter het 4 dagen idee staan! 15 is toch ook een getal om te vieren!
    Laatste wijziging: 21-10-2008 21:48
    TuoKcalb.nl a.k.a. X-boy
RSS FEED
TOPIC GESLOTEN