Wake up On LAN 36.1
23-24-25 oktober 2020
ALLEEN NAAR WOL... IEMAND EEN LIFT VOOR ME?
  • Gepost op: donderdag 30 april 2009 om 12:29    direct link
    Hey mensen, ik kom er net achter dat iedereen die ik ken en van had verwacht dat ze naar WOL zouden komen niet komt. Dat betekent dat ik moederziel alleen naar WOL moet komen, zonder gezelschap en zonder lift.

Ik denk dat het wel goed komt qua gezelschap, maar die lift...
    Heeft er iemand tijd, plaats & zin om mij en mijn gear (twee tassen, PC, scherm) een lift te geven?

Ik woon in Nijmegen, Neerbosch-Oost, dus 10 minuten rijden, en aangezien ik moet werken op vrijdag (blegh) sta ik pas om een uur of vijf/half zes klaar.
    Show me an operation that is running completely smooth, and i'll show you somebody who is covering mistakes
  • Gepost op: donderdag 30 april 2009 om 16:26    direct link
    Nouja ik kom vanuit de hele andere kant van nederland Maar als er niemand is die je een lift kan geven wil ik wel ff 20 min rijden om je op te halen
    Gepost door: Xtrafresh op dinsdag 19 oktober 2010 om 09:34
    polls zijn mijn derde favoriete ding, na sex en warlocktosties!
  • Gepost op: donderdag 30 april 2009 om 17:06    direct link
    helaas, wij moesten ook al bedelen voor vervoer op de terugweg rijdt m'n opa zelfs
  • Gepost op: donderdag 30 april 2009 om 20:35    direct link
    Ligt er een beetje aan of ik mijn vriendin morgen in Nijmegen moet afzetten..

Zo ja dan ben ik rond 6 uur, half 7 in Nijmegen..

Zo nee dan ga ik rechtstreeks aangezien ik vertrek vanuit A'dam..

Anders moet je even je nummer naar me Pmen dan laat ik het nog wel even weten..
    TuoKcalb.nl a.k.a. X-boy
  • Gepost op: donderdag 30 april 2009 om 23:52    direct link
    if all fails rij ik wel ff vanuit bemmel op en neer om je op te halen geen probleem. Pm voor de zekerheid ook ff je nummer naar mij.... als ik geen pm van je krijg, dan kan ik je ook niet gaan halen
    Laatste wijziging: 30-04-2009 23:54
    altijd lol met WOL....
  • Gepost op: vrijdag 1 mei 2009 om 00:23    direct link
    thanks guys! iedereen een PM
    Show me an operation that is running completely smooth, and i'll show you somebody who is covering mistakes
  • Gepost op: vrijdag 1 mei 2009 om 00:23    direct link
    Wat zijn we toch lief voor elkaar!!!
  • Gepost op: vrijdag 1 mei 2009 om 12:21    direct link
    ik ben voorzien! tot vanavond!

het gaat wel laat worden voor ik binnenkom, want de rebuild van mijn PC werd gisteren een dikke dikke fail. Ik heb nog wel een paar uurtjes werk voordat het werkt
  • Gepost op: vrijdag 1 mei 2009 om 14:45    direct link
    ok dan dan rij ik in 1x door tot vanaaf.... (ik ben nu al onderweg )
    Laatste wijziging: 01-05-2009 14:45
    altijd lol met WOL....
  • Gepost op: vrijdag 1 mei 2009 om 14:48    direct link
    zit hier te posten met zn iPhone hoor