Wake up On LAN 34
26-27-28 april 2019
XTRAJOOST OP WOL 31!!
  • Gepost op: maandag 9 oktober 2017 om 21:14    direct link
    JA!! Ik kom naar WOL 31!
    Ik kom ook terug naar nederland. Definitief. Als je komend weekend een biertje onder mn neus zet kan je ook zeggen dat je aan Irma-slachtoffers hebt gedoneerd

Ik ga vrijdag naar WOL komen. Zonder PC, maar dat maakt eigenlijk toch niet uit. Ik heb een paar vraagjes om in de groep te gooien:

1) wie kan me een lift van/naar een treinstation geven? Vrijdag en Zondag? Ik ga de eerste twee weken op t huis van mn broer passen in Rotterdam, dat is volgens mij voor zowat iedereen totaal uit de richting, dus any train station will do

2) heeft er iemand een oude laptop die ik voor een beacheiden bedrag over kan nemen? Puur voor mail en contact terwijl ik aan het rondzwerven ben en nog niet op mn pootjes geland ben. Ik heb een eigen SSDtje die ik er in kan gooien zodat je niet je browserhistory staatsgeheimen die op de machine staan hoeft prijs te geven.

Vragen en ideeen voor de toekomst van de XtraJoost zijn zeer welkom, op WOL
    Show me an operation that is running completely smooth, and i'll show you somebody who is covering mistakes
  • Gepost op: maandag 9 oktober 2017 om 22:16    direct link
    Yo, mijn oude Dell XPS M1530 mag je zo hebben. zeker genoeg voor wat je ermee wil.
    Ik vind het zonde om 'm weg te gooien dus dit vind ik een prima oplossing.
    Wat jij, Edgar!
  • Gepost op: maandag 9 oktober 2017 om 22:29    direct link
    Dat is goed nieuws!

Op vrijdag kan ik je eventueel vanaf station Breda naar WOL brengen, ik kan je alleen niet mee terug nemen op zondag (maar op WOL moet het ongetwijfeld lukken om een lift naar station Elst te scoren).
  • Gepost op: maandag 9 oktober 2017 om 23:15    direct link
    Hee! Je mag met mij meerijden hoor! Ik woon in het prachtige Rotterdam haha. Stuur je 06 ff dan spreken we wat af!
  • Gepost op: dinsdag 10 oktober 2017 om 00:28    direct link
    Beter! Ik heb nog geen hollandse 06, lol. Mijn whatsapp: +17215533355
    Show me an operation that is running completely smooth, and i'll show you somebody who is covering mistakes
RSS FEED
NIEUWE POST