Wake up On LAN 35
11-12-13 oktober 2019
INSCHRIJVINGEN GEMIST. WIE HEEFT EEN PLEKKIE VOOR ME?
  • Gepost op: dinsdag 6 augustus 2019 om 13:29    direct link
    HELP! Ik heb de inschrijvingen compleet gemist, voornamelijk omdat iedereen er van uit ging dat ik wel in een of meer van de groepen zou zitten waar het is aangekondigd.

Ik baal hier wel erg grondig van moet ik zeggen, WOL is toch een van de leukere feestjes van t jaar elke keer. WOL overslaan is natuurlijk geen optie. Mocht er een plekkie vrijkomen omdat iemand die ingeschreven is toch niet gaat, dan hou ik me van harte aanbevolen!

Aan de crew mensen: is er een groep/plaats/weetikveel waar ik kan joinen zodat dit me niet meer gebeurt?
    Show me an operation that is running completely smooth, and i'll show you somebody who is covering mistakes
  • Gepost op: woensdag 7 augustus 2019 om 09:39    direct link
    Joost ik moest er ook zelf achterkomen dat de inschrijvingen open waren, en Bas en Micky hoorde t zelfs van mij...

Maar als je een plek nodig hebt mag je de mijne gebruiken. Ik gebruik m toch niet kan alleen wel gebeuren dat ik je koekjes weer opeet
    Property of Warlock
  • Gepost op: woensdag 7 augustus 2019 om 09:52    direct link
    Je bent een engel! Andermaal zal menig koekje u ten deel vallen!

Wat betreft de aankondigingen: verbeterpuntje voor de crew zullen we maar zeggen. Er zijn nou eenmaal te weinig plaatsen, maar als t dan toch een loterij moet zijn, zou een eerlijke fijn zijn
    Show me an operation that is running completely smooth, and i'll show you somebody who is covering mistakes
  • Gepost op: woensdag 7 augustus 2019 om 19:40    direct link
    Dus de plaats van Maagtablet mag ook niet zo maar naar jou toegewezen worden, maar moet ook worden verloot aan de andere mensen die zich te laat hebben ingeschreven?
    zooo poehee
  • Gepost op: vrijdag 9 augustus 2019 om 13:18    direct link
    Dit ^

Veel mensen hebben zich ingeschreven zonder een herinnering. T ligt echt bij jezelf dat je t forum niet geregeld gecheckt hebt.
    Property of Warlock
  • Gepost op: vrijdag 9 augustus 2019 om 16:34    direct link
    Gepost door: Xtrafresh
    Er zijn nou eenmaal te weinig plaatsen, maar als t dan toch een loterij moet zijn, zou een eerlijke fijn zijn

Het is hardstikke eerlijk zoals het nu is. Waarom zou iemand voorrang moeten krijgen? Wie het eerst komt wie het eerst maalt zou ik zeggen. Als ik kom al X jaar zou zorgen voor een prio status zouden er nooit nieuwe mensen kunnnen komen.

Dat mensen elkaar op de hoogte stellen via whatsapp is de WOL crew niet aan te rekenen. Dus nee, zoals het nu is, is het meer dan eerlijk.
    Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
  • Gepost op: dinsdag 13 augustus 2019 om 23:26    direct link
    Misschien volgende keer weer een bericht op de Facebook pagina van WOL? Wij hebben de inschrijvingen ook compleet gemist
  • Gepost op: maandag 26 augustus 2019 om 13:01    direct link
    de inschrijvingen liepen zo hard, dat een Facebook bericht niet eens meer nodig was. Wij kunnen er ook niks aan doen dat we zo populair zijn Echte die-hards F5-en gewoon elke dag de website

We kunnen best meer spammen op Facebook, maar dat zorgt er alleen maar voor dat de plaatsen nog sneller weg zijn. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, zullen we maar zeggen. In mei 2020 zijn er weer 55 plaatsen beschikbaar
    The cake is a lie.
  • Let op: De volgende en de vorige post zijn meer dan 4 weken na elkaar geplaatst.
  • Gepost op: woensdag 25 september 2019 om 21:53    direct link
    Gepost door: ONOK
    de inschrijvingen liepen zo hard, dat een Facebook bericht niet eens meer nodig was.

Als het vanuit de organisatie verkondigd wordt in allerlei (discord???) kanaaltjes en het daardoor direct uitverkocht is dan hoeft facebook inderdaad niet meer nee
    Zet het gewoon op facebook en frontpage nieuwsartikel zoals het altijd gedaan is want dat is wat "de rest" (die niet in die kaaltjes zitten) het in de gaten houdt.

Dat is toch echt eerlijker. Als bezoekers het rondzingen dan alla, daar kan de org niks aan doen (hoeft ook niet).
    Wat jij, Edgar!
  • Gepost op: donderdag 26 september 2019 om 15:11    direct link
    Gman, waar haal jij vandaan dat door de organisatie in andere kanalen is verkondigd? Na mijn weten is dat niet gebeurt.
    Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
  • Gepost op: donderdag 26 september 2019 om 15:17    direct link
    Is er een WoL Discord? Wel een goed idee trouwens!
    Gepost door: Xtrafresh op dinsdag 19 oktober 2010 om 09:34
    polls zijn mijn derde favoriete ding, na sex en warlocktosties!
  • Gepost op: donderdag 26 september 2019 om 15:19    direct link
    Ik vind dat ook WoL een goed idee inderdaad.

Met het afnemende gebruik van Facebook, ook wel handig. Het zou anders oneerlijk zijn voor de mensen die wel om hun data en privacy geven.
  • Gepost op: donderdag 26 september 2019 om 20:26    direct link
    Wat een geWOLdig initiatief!
  • Gepost op: vrijdag 27 september 2019 om 14:17    direct link
    Gepost door: Warlock
    Is er een WoL Discord? Wel een goed idee trouwens!

Dat zou gaaf zijn!

Is IRC nog actief trouwens..
  • Gepost op: vrijdag 27 september 2019 om 15:34    direct link
    ik maak er wol ff een aan.
  • Gepost op: vrijdag 27 september 2019 om 17:48    direct link
    Ik vind een Wol Discord niet eerlijk! Wat als ik nou de volgende inschrijving mis omdat ik niet op Discord zit en dus geen plek heb!
    Property of Warlock
  • Gepost op: vrijdag 27 september 2019 om 19:52    direct link
    https://discord.gg/j4Wjw78
    Gepost door: Xtrafresh op dinsdag 19 oktober 2010 om 09:34
    polls zijn mijn derde favoriete ding, na sex en warlocktosties!
  • Gepost op: zondag 29 september 2019 om 15:37    direct link
    Gepost door: ThijsD
    Gman, waar haal jij vandaan dat door de organisatie in andere kanalen is verkondigd? Na mijn weten is dat niet gebeurt.

Joost
    Wat jij, Edgar!
  • Gepost op: zondag 29 september 2019 om 15:53    direct link
    Gepost door: maagtablet
    Ik vind een Wol Discord niet eerlijk! Wat als ik nou de volgende inschrijving mis omdat ik niet op Discord zit en dus geen plek heb!

Geen probleem! volgende keer staat het gewoon weer op de frontpagina

Gepost door: Warlock
    https://discord.gg/j4Wjw78

Wat jij, Edgar!