Wake up On LAN 33
12-13-14 oktober 2018

News - WOL 18: 22 t/m 24 oktober 2010

Gepost op: vrijdag 14 mei 2010 om 10:35

De datum voor de komende WOL is alweer bekend! Dus zet m alvast in je agenda. 22, 23 en 24 oktober gaan we weer een fijn feestje bouwen in de blokhut van Scouting Bemmel.

Ik heb wel weer zin in WOL, wat jullie?

De inschrijvingen openen ergens in de zomervakantie.

REACTIES
  • Gepost door: ThijsD op vrijdag 14 mei 2010 om 10:52
    Jazeker! Ik probeer er ook weer bij te zijn
  • Gepost door: Warlock op vrijdag 14 mei 2010 om 14:10
    Whooot gooi die inschrijvingen maar open. En zet Thijs en mij maar alvast op 1 en 2
  • Gepost door: TERW_DAN op zaterdag 15 mei 2010 om 00:36
    Ik ben erbij
  • Gepost door: op zaterdag 15 mei 2010 om 09:21
    Ik ben er dan ook wel weer bij hoor Moi op plaatsje 3 ! (mouse voice: oh-boy!)
  • Gepost door: Izamito op zaterdag 15 mei 2010 om 12:59
    Ik hoop dit keer wel te komen, afgelopen keer kon ik echt niet omdat de auto kapot was en de nieuwe 2 dagen na WOL op te halen was. Komen meneer ThijsD en Warlock aan dat het allemaal geweldig was enzo. Nah ik ben erbij!
  • Gepost door: op zaterdag 15 mei 2010 om 15:03
    Izamito, jij mag naast ThijsD zitten op 3 en ik ga dan op 4 zit je niet naast een "wildvreemde"
  • Gepost door: Junky op maandag 17 mei 2010 om 16:00
    @ Sebbey, hey ik zit meestal op 5 (of 6) en ik ben niet wild (wel vreemd... :S)
    verder heb ik er zeker wel weer zin in, ik ben van de partij !!!
  • Gepost door: Warlock op maandag 17 mei 2010 om 16:41
    ThijsD is ook "Wildvreemd"
  • Gepost door: Warlock op maandag 12 juli 2010 om 10:42
    Inmiddels zitten we "ergens in de zomervakantie" gogo open de inschrijvingen!
  • Gepost door: Xtrafresh op maandag 16 augustus 2010 om 20:22
    Ik ga mijn uiterste best doen om erbij te zijn, maar ik woon dan in Hamburg. Een nieuw record?
  • Gepost door: op woensdag 25 augustus 2010 om 09:30
    Zijn dit niet de reacties van WOL17?...
  • Gepost door: Warlock op woensdag 25 augustus 2010 om 12:53
    Nee, kijk maar naar de post data..
  • Gepost door: TERW_DAN op woensdag 25 augustus 2010 om 13:18
    En ingeschreven
  • Gepost door: ONOK op donderdag 26 augustus 2010 om 23:13
    het is elke keer hetzelfde
  • Gepost door: X-boy op zondag 29 augustus 2010 om 19:11
    TTG Spam.. maar ja ik ben erbij..
  • Gepost door: ThijsD op zondag 29 augustus 2010 om 23:02
    Ofc ^^ anders zou het geen TTG zijn he? XD
  • Gepost door: BGB4rn op woensdag 15 september 2010 om 23:02
    kunnen we de kalender niet een maandje overslaan ?
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.