Wake up On LAN 33
12-13-14 oktober 2018

News - Brand in de blokhut + betalingen update

Gepost op: zaterdag 4 september 2010 om 13:52

Vorige week is er een brand geweest in de keuken van de blokhut. WOL 18 kan gewoon doorgaan, lees verder voor meer info.

Het technisch onderzoek moet nog afgerond worden, maar de brand is zeer vermoedelijk ontstaan door een frituurpan die in brand is gevlogen. De blokhut is op dat moment afgehuurd door een studentenvereniging. We hebben even gewacht met een nieuwspost over dit gebeuren totdat we wat meer informatie hadden. We weten bijvoorbeeld nu zeker dat WOL18 gewoon kan doorgaan in de blokhut. Er is zelfs een kans dat de keuken tegen die tijd alweer bruikbaar is. Als dat niet zo is, dan verhuizen we de catering vermoedelijk naar buiten ala x-life stijl, of in de stafruimte (dat hok waar de crew slaapt). We houden jullie hierover op de hoogte.

Hieronder zie je een mooie foto van de schade. Het is goed te zien dat het kookblok nagenoeg helemaal verwoest is. De schade is gelukkig grotendeels beperkt tot wat je op deze foto ziet. Op de gang is al niets meer te zien.

Er is nog meer nieuws te melden. Onze penningmeester zit deze periode nogal veel in het buitenland. Dit heeft als gevolg dat de betalingen niet bijgewerkt kunnen worden. Alle betalingen tot vandaag zijn bijgewerkt. De volgende update is echter pas weer op/rond 1 oktober. We weten dat dit voor sommigen van jullie moeilijk te behappen is, maar het is even niet anders. De betalingen worden gewoon chronologisch (op datum dus) bijgewerkt. Dus mocht je laat betalen, is er een kans dat we vol zitten.

Geduld is een schone za(a)k

 

REACTIES
  • Gepost door: ThijsD op zaterdag 4 september 2010 om 14:04
    Zozo die keuken ziet er goed uit Gelukkig heb ik al betaald ^^
  • Gepost door: Warlock op zaterdag 4 september 2010 om 22:25
    Ik moet zeggen.. een prachtige foto!
  • Gepost door: B45M4N op zondag 5 september 2010 om 16:30
    Lijkt net een spinnen web
  • Gepost door: Dutchcomfreak op zondag 5 september 2010 om 17:02
    Jeeezus!... nou ik schrik toch wel even hoor!..... is helemaal geen mooie foto
  • Gepost door: Nosch op maandag 6 september 2010 om 11:44
    Je zou het in het echt moeten zien, echt verschrikkelijk. Mede ook omdat we de keuken helemaal zelf hebben gebouwd (al die uren voor niets...)

    Maar goed, het is nu verzekeringswerk, en het zal allemaal best snel goed komen.
  • Gepost door: TERW_DAN op maandag 6 september 2010 om 11:53
    Hmmm, dat is flink balen. Gelukkig is het enkel de keuken en niet de rest, dan was het nog zuurder geweest, maar dit is nog steeds verscrhikkelijk nauurlijk.
  • Gepost door: Warlock op maandag 6 september 2010 om 13:20
    Ik neem aan dat de veroorzakers dit zelf betalen? Of doet de verzekering dat?
  • Gepost door: Nosch op maandag 6 september 2010 om 16:34
    Verzekering
  • Gepost door: ThijsD op maandag 6 september 2010 om 16:44
    BTW Wat is het et het raampje gebeurt Of is dat gewoon een rolgordijn?
  • Gepost door: Gman op dinsdag 7 september 2010 om 00:25
    studentenvereniging FALEN
    Echt stelletje prutsers altijd
  • Gepost door: BGB4rn op dinsdag 7 september 2010 om 23:30
    Darn, balen zeg, maar zo veel roet ook, want heel erg veel heeft er zo te zien nou ook weer niet in de hens gestaan.

    (de flessen ketchup/curry zijn bijvoorbeeld nog helemaal in tact los van alle zooi die er op ligt.)
  • Gepost door: babydead op woensdag 8 september 2010 om 00:18
    amen to gman! bij WOL is er op z'n minst altijd wel 1 crewlid n*chter (genoeg)
  • Gepost door: Captnoord op zondag 12 september 2010 om 14:40
    hmmm broodje bakpauw is een beetje mislukt...... iets te aangebrand...
    wel zonde dit....
  • Gepost door: BGB4rn op zondag 12 september 2010 om 21:28
    Hoezo doedde gij een broodje bakpau in de frituur, da hoort nie !
  • Gepost door: Mr-KuPp op maandag 13 september 2010 om 22:45
    ach, nu hopen dat die keuken snel klaar is met een superfrituur voor de frikandel totaal!!!!
  • Gepost door: Warlock op vrijdag 1 oktober 2010 om 09:20
    Hoelaat gaan ze beginnen?
  • Gepost door: BGB4rn op vrijdag 1 oktober 2010 om 09:52
    12:00 denk... of niet ?

    (hoe is de keuken er inmiddels eigenlijk aan toe ?)

    (ps. kijk naar de countdown, die zegt dat het 12:00 begint )
  • Gepost door: Warlock op zondag 3 oktober 2010 om 12:17
    @ BGB4rn ik bedoelde met de betalingen
  • Gepost door: Gman op dinsdag 5 oktober 2010 om 13:55
    Toen ik voorstelde om voortaan BBQ saus te serveren had ik toch iets anders in gedachten dan dit verkoolde gedoe.
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.