Wake up On LAN 33
12-13-14 oktober 2018

News - WOL 18 Geannuleerd, Update!

Gepost op: maandag 18 oktober 2010 om 10:35

Zoals al bekend heeft de blokhut in Bemmel brandschade gehad enkele maanden terug. Helaas is dat, in tegenstelling tot eerdere schatting, niet opgelost en is de blokhut hierdoor onbruikbaar (en te onveilig). Hierdoor moeten wij tot onze spijt Wake up On Lan 18 annuleren.
Update: er is een community based inititiatief gestart!


We hebben tot het laatste moment hard gezocht naar een alternatieve lokatie maar helaas is het niet mogelijk gebleken om binnen het WOL budget een locatie te vinden die beschikbaar is, en geschikt voor de LAN. Hierdoor moeten wij tot onze spijt Wake up On Lan 18 annuleren.

Omdat WOL altijd binnen schoolvakanties valt in verband met de lokatie, en wij denken dat de blokhut de komende maand ook nog niet beschikbaar zal zijn, hebben we besloten dat het geen nut heeft WOL18 op te schuiven, en dus is WOL18 opnieuw gepland in het voorjaar.

Dit is de eerste WOL die wij moeten annuleren, en we vinden het enorm vervelend dat jullie hierdoor een leuk WOL weekend moeten missen. Natuurlijk krijgt iedereen zijn/haar volledige inschrijfgeld terug, dit gebeurd deze week (voor het weekend) nog.

-Update:

Een paar bezoekers van X-Life, TTG en WOL hebben een initiatief op poten gezet, welke kleiner is, maar om toch nog een LAN te houden dit weekend. Voor dit initiatief hebben wij plaats geboden op de WOL site, en je kunt het hier vinden: WTX: The WOLternative. Let wel: deze LAN staat LOS van WOL. Alle WOL bezoekers krijgen hun geld terug.

REACTIES
  • Gepost door: _eLMo_ op maandag 18 oktober 2010 om 10:41
    Forumtopic: hier.
  • Gepost door: hubris op maandag 18 oktober 2010 om 10:49
    Damn!
  • Gepost door: Junky op maandag 18 oktober 2010 om 10:50
    dit zal dan de eerste even wol in het voorjaar worden... (even je weet wel, 2 4 6, allemaal even getallen?)
  • Gepost door: TERW_DAN op maandag 18 oktober 2010 om 10:53
    Balûh
  • Gepost door: Xtrafresh op maandag 18 oktober 2010 om 10:59
    nooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooo

    kudt, ik heb hiervoor mijn vakantiedagen opgebruikt jongens!
  • Gepost door: Warlock op maandag 18 oktober 2010 om 11:11
    Heel erg jammer.. Maar niets aan te doen. Crew iig bedankt voor het zoeken naar een alt. locatie ook al is dat niet gelukt.
  • Gepost door: Mr-KuPp op maandag 18 oktober 2010 om 11:16
    neee, die k*t studenten moeten het ook altijd en overal verpesten. nu hopen dat we snel weer terecht kunnen daar. idd bedankt om nog iets anders te zoeken.
  • Gepost door: BGB4rn op maandag 18 oktober 2010 om 11:17
    hmmz, snel even mijn chef bellen dat ik toch kan werken op zaterdag..
  • Gepost door: _eLMo_ op maandag 18 oktober 2010 om 12:01
    Gepost door Xtrafresh
    nooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooo

    kudt, ik heb hiervoor mijn vakantiedagen opgebruikt jongens!


    Ik heb tegen mijn baas gezegd dat ik toch kom werken, en dat was prima, kun je dat niet nog regelen? anders: baluh
  • Gepost door: Gman op maandag 18 oktober 2010 om 12:25
    Alternatief:
    http://www.lannersedge.nl/
  • Gepost door: Xtrafresh op maandag 18 oktober 2010 om 12:57
    Nadeel van werken voor Gigabyte: die Taiwanezen willen ALLES van tevoren goedkeuren in drievoud. Initiatief en flexibiliteit gaan bij hun maar één kant op.
  • Gepost door: Izamito op maandag 18 oktober 2010 om 13:39
    Echt superjammer, maar jullie hebben natuurlijk gedaan wat jullie moesten doen. Dat wordt uitkijken naar WOL 18 in het voorjaar dan maar. Desondanks bedankt voor de moeite WOLcrew.
  • Gepost door: summetje op maandag 18 oktober 2010 om 13:46
    idd wollan 18 V2 begin mei denk ik zo.

    we wachten het af, heb er al zin in
  • Gepost door: babydead op maandag 18 oktober 2010 om 13:48
    ze dachten, hey, babydead heeft zich niet ingeschreven!
  • Gepost door: ThijsD op maandag 18 oktober 2010 om 15:37
    Nu is de vraag, krijg je vrijkaartjes ook terug? Maar erg jammer dat het niet door gaat
  • Gepost door: hansjan op dinsdag 19 oktober 2010 om 11:03
    Woei, WTX loopt hard met de inschrijvingen
  • Gepost door: Sorcerer op woensdag 20 oktober 2010 om 23:25
    WTX is vol (op 2 laptop-plekjes na)!
  • Gepost door: Sorcerer op donderdag 21 oktober 2010 om 09:32
    En weer een gewoon plekkie over
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.