Wake up On LAN 33
12-13-14 oktober 2018

News - Wake up On Lan nu ook op Twitter te volgen!

Gepost op: woensdag 3 november 2010 om 13:04 Bron: Twitter

Wil jij ook op de hoogte blijven van de laatste WOL nieuwtjes?

Lezen wanneer de inschrijvingen geopend zijn?

Lezen wanneer je je plekje kan kiezen?


Dat kan nu ook via Twitter!

http://twitter.com/wakeuponlan

REACTIES
  • Gepost door: ONOK op woensdag 3 november 2010 om 13:30
    oh my god... wij ook al?
  • Gepost door: Junky op woensdag 3 november 2010 om 13:45
    Folowing
  • Gepost door: ThijsD op woensdag 3 november 2010 om 14:24
    agree @ ONOK XD
  • Gepost door: Warlock op woensdag 3 november 2010 om 15:32
    Ik volg ook
  • Gepost door: Izamito op woensdag 3 november 2010 om 18:01
    Mocht wel eens tijd worden! /followed
  • Gepost door: TERW_DAN op woensdag 3 november 2010 om 18:08
    zolang de updates maar ook gewoon via de site komen vind ik 't best
  • Gepost door: Hakker op woensdag 3 november 2010 om 19:15
    Twitter.... *zucht*
  • Gepost door: jkthaman op donderdag 4 november 2010 om 14:04
    ik heb niet mijn normale inlognaam gebruikt maar we moest voor school een twitter account maken en ja ik zit op de leijgraaf dus ik vond leijgraafjunky wel een leuke
  • Gepost door: Junky op vrijdag 5 november 2010 om 10:24
    leijgraafjunky dat had ik kunnen zijn (ik zit ook op de leijgraaf en men bijnaam IS Junky)
  • Gepost door: Warlock op vrijdag 5 november 2010 om 11:04
    @ Junky dan neem jij toch de Twitternaam: LeijgraafJkthaman?
  • Gepost door: Junky op vrijdag 5 november 2010 om 12:02
    haha ik heb al TTG_Junky
  • Gepost door: jkthaman op vrijdag 5 november 2010 om 20:58
    haha zit jij op de leijgraag ja junky? in veghel??
  • Gepost door: Junky op dinsdag 9 november 2010 om 10:26
    @jkthaman nee, ik zit op de locatie in cuijk, das dichterbij voor me, ik loop nu wel stage in veghel (voor nog 4 weken) en ik zit nu in men laatste jaar dus in februari zit ik niet meer op de leijgraaf
  • Gepost door: Freedom797 op zaterdag 1 januari 2011 om 23:51
    ahw nee geen TWITTER haha!
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.